NUOSTATAI

Kokybės politika

Teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas orientuoti į  pagrindinius kokybės aspektus: tinkamą, teisingą, savalaikišką,  prieinamą,  įrodymais ir žiniomis paremtą priežiūrą; priežiūros nenutrūkstamumą; veiksmingumą; efektyvumą; nešališkumą; paciento saugumą bei į pacientą nukreiptą priežiūrą, įskaitant fizinį, psichologinį ir socialinį neliečiamumą.

Vizija

Tapti lyderiu tarp Klaipėdos miesto ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų.

Misija

Savo žiniomis ir patirtimi pagerinti pacientų sveikatą bei užtikrinti optimalų bendruomenės pasitenkinimą teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis.

Vertybės

Profesionalumas. Teisingumas. Saugumas. Šeima. Pagarba.

Tikslai

1. Gerinti pacientų aptarnavimą ir paslaugų prieinamumą, užtikrinant pacientų ir personalo saugą.
2. Modernizuoti diagnostikos ir gydymo procesus, diegiant naujas paslaugas, taikant naujas metodikas ir technologijas.
3. Didinti veiklos efektyvumą, tobulinant veiklos organizavimą.
4. Užtikrinti, kad kiekvienas pacientas jaustųsi saugiai ir oriai, pasitikėtų konfidencialumo, duomenų apsaugos, diagnostikos ir gydymo rezultatais.
5. Skatinti darbuotojų iniciatyvumą, kompetencijos tobulinimą ir praktinių įgūdžių ugdymą bei vadovavimąsi įstaigos vertybėmis.
6. Vertinti ir pripažinti visų darbuotojų nuopelnus bei skatinti siekti kuo aukštesnių rezultatų ir profesionalumo.
7. Nuolat gerinti kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN ISO 9001:2015 bei nacionalinius akreditavimo šeimos medicinos paslaugai standartų reikalavimus, rezultatyvumą.

Peržiūrėta administracijos posėdyje, protokolas Nr.1 2024-07-01

JŪRININKŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO ĮSTATAI

Jūrininkų sveikatos priežiūros centro Elgesio kodeksas

Šrifto dydžio keitimas