NUOSTATAI

Mūsų vizija:

Tapti lyderiu tarp Klaipėdos miesto ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų.

Mūsų misija:

Savo žiniomis ir patirtimi pagerinti pacientų sveikatą bei užtikrinti optimalų bendruomenės pasitenkinimą teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis.

Kokybės politika

Teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas orientuoti į  pagrindinius kokybės aspektus: tinkamą, teisingą, savalaikišką,  prieinamą,  įrodymais ir žiniomis paremtą priežiūrą; priežiūros nenutrūkstamumą; veiksmingumą; efektyvumą; nešališkumą; paciento saugumą bei į pacientą nukreiptą priežiūrą, įskaitant fizinį, psichologinį ir socialinį neliečiamumą.

Tikslai

  • Tobulinti strateginį vadovavimą, atsižvelgiant į asmens sveikatos priežiūros struktūrą, procesus ir rezultatus;
  • Užtikrinti nuolatinę pacientų poreikių ir interesų sveikatai analizę, vertinimą ir tenkinimą;
  • Skatinti įmonės darbuotojų iniciatyvumą, atvirumą, toleranciją, kompetencijos tobulinimą ir praktinių įgūdžių ugdymą bei vadovavimąsi pamatinėmis vertybėmis;
  • Modernizuoti profilaktikos, diagnostikos ir gydymo procesus, diegiant naujas formas, metodikas ir technologijas;
  • Užtikrinti, kad kiekvienas pacientas jaustųsi saugiai ir oriai, pasitikėtų konfidencialumo, duomenų apsaugos, diagnostikos ir gydymo rezultatais;
  • Vertinti ir pripažinti visų darbuotojų nuopelnus ir indėlį į paciento sveikatą bei skatinti  juos siekti kuo aukštesnių rezultatų ir profesionalumo;
  • Pripažinti ir skatinti tiekėjų nuopelnus, gerinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę.

Peržiūrėta administracijos posėdyje, protokolas Nr.1 2022-03-29

Vertybės:

  • Pagarba pacientui ir bendradarbiui;
  • Teisingumas;
  • Nesavanaudiškumas;
  • Skaidrumas;
  • Nešališkumas;
  • Padorumas;
  • Atsakingumas;
  • Lojalumas įstaigai.

JŪRININKŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO ĮSTATAI

Jūrininkų sveikatos priežiūros centro Elgesio kodeksas

Šrifto dydžio keitimas