NUOSTATAI
Mūsų vizija:
Tapti lyderiu tarp Klaipėdos miesto ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų.
Mūsų misija:
Savo žiniomis ir patirtimi pagerinti pacientų sveikatą bei užtikrinti optimalų bendruomenės pasitenkinimą teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis.
Kokybės politika
Teikiamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas orientuoti į pagrindinius kokybės aspektus: tinkamą, teisingą, savalaikišką, prieinamą, įrodymais ir žiniomis paremtą priežiūrą; priežiūros nenutrūkstamumą; veiksmingumą; efektyvumą; nešališkumą; paciento saugumą bei į pacientą nukreiptą priežiūrą, įskaitant fizinį, psichologinį ir socialinį neliečiamumą.
Tikslai
- Tobulinti strateginį vadovavimą, atsižvelgiant į asmens sveikatos priežiūros struktūrą, procesus ir rezultatus;
- Užtikrinti nuolatinę pacientų poreikių ir interesų sveikatai analizę, vertinimą ir tenkinimą;
- Skatinti įmonės darbuotojų iniciatyvumą, atvirumą, toleranciją, kompetencijos tobulinimą ir praktinių įgūdžių ugdymą bei vadovavimąsi pamatinėmis vertybėmis;
- Modernizuoti profilaktikos, diagnostikos ir gydymo procesus, diegiant naujas formas, metodikas ir technologijas;
- Užtikrinti, kad kiekvienas pacientas jaustųsi saugiai ir oriai, pasitikėtų konfidencialumo, duomenų apsaugos, diagnostikos ir gydymo rezultatais;
- Vertinti ir pripažinti visų darbuotojų nuopelnus ir indėlį į paciento sveikatą bei skatinti juos siekti kuo aukštesnių rezultatų ir profesionalumo;
- Pripažinti ir skatinti tiekėjų nuopelnus, gerinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę.
Peržiūrėta administracijos posėdyje, protokolas Nr.1 2022-03-29
Vertybės:
- Pagarba pacientui ir bendradarbiui;
- Teisingumas;
- Nesavanaudiškumas;
- Skaidrumas;
- Nešališkumas;
- Padorumas;
- Atsakingumas;
- Lojalumas įstaigai.